Sunday, January 2, 2011

Rainie Yang (part3)




Her first major personal concert is wild flights of fancy.


The song - Ambiguity(曖昧) is my favorite.

It's a famous song.

Many people can sing easily.

It's also have Japanese.


愛しあうことなく 切ない過去になるの?
手をつなぐ 勇氣さえも
見つけられないままで…

サヨナラなんて 出來ない このままでは
友達以上 戀人未滿 遠くで 雨の氣配
泣いた方がいい 急ぎ過ぎてるかな

屆かない この想い
ひとりで 途方に暮れてる私 …
曖昧な私 たち ここから何處へゆくの

この戀を 諦 めて
終わりにすればいいの
曖昧なままだから 愛は消えてゆくの

結末を 描かない
思い出ならば 美 しい

曖昧な私 たち ここから何處へゆくの
この戀を 諦 めて
終わりにすればいいの

曖昧なままだから 愛は消えてゆくの
結末を 描かない
思い出ならば 美 しい

The TV play - Hi my sweetheart(海派甜心)

makes Rainie win the Golden Bell Awards.




She is a great talent.

I hope she can continue to publish new work.

I will support Rainie all the time.


No comments:

Post a Comment